The house of KARL LAGERFELD shares the iconic vision and design aesthetic of its founder, Karl Lagerfeld, fused with a contemporary, forward-looking spirit. The brand celebrates his colossal legacy and breathes his passion, intuition and inexhaustible creativity into the core of its DNA.
The signature KARL LAGERFELD aesthetic combines Parisian classics with a rock-chic attitude and tailored silhouettes. Its portfolio of accessible, aspirational collections includes ready-to-wear for women, men and kids, plus bags and small leather goods. Additional collections include watches, eyewear, footwear, perfumes, candles and fashion jewelry.
Driven by consumer engagement, KARL LAGERFELD’s immersive retail experience includes over 100 monobrand stores worldwide, with key locations in Paris, London, Munich, Moscow, New York, Dubai and Shanghai. The brand further connects with consumers through a premium wholesale distribution network in Europe, the Middle East and Asia. The global flagship store on KARL.COM reaches 96 countries.
Dutch translation
The house of KARL LAGERFELD deelt de iconische visie en het stijlvolle design van zijn oprichter, Karl Lagerfeld, samengevoegd met een hedendaagse vooruitkijkende blik. Het merk viert zijn grote nalatenschap en ademt zijn passie, intuïtie en on-uitputtende creativiteit in de kern van het DNA.
De originele KARL LAGERFELD stijl combineert Parijse klassiekers met een rock-chic attitude en getailleerde silhouetten. Het portfolio met toegankelijke en ambitieuze collecties bevat ready-to-wear items voor dames, heren en kinderen en daarnaast tassen en kleine lederwaren. De aanvullende collectie bevat horloges, brillen, schoenen, parfums, kaarsen en modeaccessoires.
Gedreven bij klantenbinding, heeft KARL LAGERFELD´s Retail ervaring over de 100 mono brand stores wereldwijd met belangrijke locaties in Parijs, Londen, München, Moskou, New York, Dubai en Shanghai. Het merk verbindt zich verder met klanten door een uitgebreid Wholesale distributienetwerk in Europa, het Midden-Oosten en Azië. De wereldwijde flagship store op KARL.COM bereikt 96 landen.